nedelja, 17. oktober 2010

Ko zori ljubezen...


Veronika Zajec igra na redek ljudski inštrument - violinske citre. Citre je dobila od svojega pokojnega starega očeta Jožeta Zajca, ki je želel, da ta ljudska dragocenost ne bi utonila v pozabo. O tem kako igraš na ta inštrument je sam nekoč povedal: "Tako kot bi igral kitaro in violino hkrati. Z eno roko vlečeš lok, z drugo brenkaš po strunah."

"Ko sem bila majhna, sem ga opazovala, kako je igral na violinske citre in si pri tem mislila, kako bi bilo, če bi znala igrati tudi jaz. Všeč so mi bile tudi izbrane melodije. Mislila sem si, da bi se morda lahko tudi jaz naučila, čeprav je bilo igranje na ta zanimiv inštrument že na videz zahtevno."

(www.violinske-citre.net in FB stran)



"Adijo, pa zdrava ostani"



Kulturno društvo Dobrepolje - sekcija Zagorški fantje in Veronika Zajec so včeraj v Jakličevem domu na Vidmu, pripravili večer ob violinskih citrah z naslovom "Ko zori ljubezen".



___________________________________







Folklorna skupina OŠ Dobrepolje
"Ples ob štorklih in mizi"








"Sinoči sem na vasi bil"






Ljudski pevci iz Tepanj
"Tam sem doma"











"Šamarjanka"





"Štajeriš"





Folklorna skupina OŠ Dobrepolje












Bravo Veronika!

Ni komentarjev: