četrtek, 13. maj 2010

- ZOO -


Prepričan sem, da v živalskem vrtu Ljubljana, že dolgo ni bilo tako mirno, kot je bilo ravno na današnji četrtek.

Biobruci smo namreč v okviru predmeta Splošna zoologija, poslušali odlično zoološko uro, pod taktirko upokojenega profesorja Rudija Ocepka. Nekako sem si sprva na začetku sam mislil, "Ah, spet navadno predavanje o tem, koliko jajc znese navadni labod, kolikokrat dnevno medved jé, zakaj se kača levi in koliko nog ima ptičji pajek".

A danes temu ni bilo tako.

Danes smo v zoološkem vrtu vzpostavljali notranji mir, mirili razgrete opice, božali lepe "mucike" in žirafe, globoko dihali, premagovali smo strahove pred pajki in kačami, opazovali vragolije morskega leva, občudovali ubogljivost slonice Gange in nestrpno pričakovali razkritje najbolj skrivnostne živali živalskega vrta.


Predvsem pa smo začutili, kako žival lahko začuti pristnost in iskrenost odnosa med njo in človekom. Fasciniralo me je nenadna umiritev močno razgretih opic, ki so še pred nekaj trenutki kričale, tepetale po tleh in se z glavo butale v ograjo do onemoglosti.



Herojka Nina.

Herojka Tanja.


In srečnež Toni. (:






























In če smem citirati prof. Ocepka:
"Slovenija ima odlično prihodnost."
[Mi že vemo zakaj.]


- Čeprav deževen, je bil to moj najboljši obisk živalskega vrta. -

Ni komentarjev: