četrtek, 30. december 2010

Kiksi 2010

Leto 2010 je bilo zame posebno leto tudi zaradi novega ljubljenčka.
Naredil sem tisoče in tisoče slik, v enem letu pravgotovo več, kot pa v vsej moji 20 letni "karieri". Če hočeš biti dober fotograf, potem je smiselno, da objaviš tiste dobre, Žan pravi tiste "ostre". Jaz včasih naredim kakšno izjemo, saj se mi zdi da je včasih bolj kot ostrina pomebna tudi vsebina in sporočilo slike.

No, ker pa se bliža konec letošnjega leta, sem izbral izbor slik, ki jih sicer ne bi objavil, ampak po vzoru televizijske hiše POP TV, ki na koncu leta objavi svoje kikse, sem jih tudi jaz.
:)














Več neobjavljenih slik (ki niso nujno kiksi) na FB strani
(vidna tudi neFB članom):

http://www.facebook.com/album.php?aid=90189&id=1068468775&l=ef683af238

Ni komentarjev: